Tökéletes diszkréció a szállítás esetén!

A vásárlás során az ügyfél egy teljesen átlagos kartondobozban kapja meg a csomagot, amelyen a Tudatos Boldogság Kft. neve szerepel. Ez is természetesen apró betűkkel a címke jobb sarkán. A doboz teljes mértékben le van zárva ragasztószalaggal, így lehetetlen, hogy bárki felnyithassa vagy belenézhessen.

Csomagoló kollégánk buborékfóliával, esetenként kartonlapokkal tölti ki a csomagolást annak érdekében, hogy ne sérüljön a termék, ügyelve az esztétikára is.

GLS futárszolgálattal szállítunk, amely Magyarország egyik legnépszerűbb futárcége, így amikor megérkezik hozzád a termék, úgy kapod kézhez, mint egy hétköznapi csomagot.

Szállítás: Csomag jellemzői: 

  • NEM látszik, hogy milyen termék van a dobozban
  • NEM derül ki mások számára, hogy pontosan milyen termékeket forgalmazó cégtől érkezik a csomag
  • NEM tapintható ki a megrendelt termék
  • Teljes diszkréció minden egyes csomag esetében!

Vásárlás

A Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

A Felhasználó a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. A webáruház kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

A webáruház a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A webáruházban a Felhasználó kényelme érdekében regisztráció és bejelentkezés nélkül lehet vásárolni.

Fontos! A webáruházban történő vásárlás során a vásárló elektronikus számlát kap. Amennyiben szeretne papír alapú számlát is kapni, úgy azt külön emailben/telefonon előre jeleznie szükséges.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Szállítás

A szexshopban szexkellékeket vásárolhat a Felhasználó.

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a szállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A webshopban az Üzemeltető részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a szexshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a webáruház teljeskörűen tájékoztatja a Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

Szállítás

Amennyiben a webáruház minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a webáruház nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre.

Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

Rendelés menete

  1. A Felhasználó regisztráció nélkül megkezdheti a vásárlást.
  2. Megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
  3. A Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket, illetve bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a bevásárló kocsi ikonra kattintva.
    • Amennyiben a Felhasználó nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez pedig az oldal automatikusan frissít, így a módosítás után a Felhasználó egyszerre látni fogja a hozzáadott vagy elvett mennyiség utáni kosár tartalmat.
    • Ha mindent rendben talál Felhasználó, a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattint.
    • A Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

Fizetési módok:

  1. Átutalással: A Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 48 órán belül köteles átutalni. Az összeg a Női Boldogság Webáruház bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
    • Kedvezményezett neve: Tudatos Boldogság Kft.
    • Kedvezményezett bankja: MagNet Bank
    • Kedvezményezett számlaszáma: 16200144-18531125

A közleményben kérünk tüntessed fel a megrendelés számát a könnyebb beazonosíthatóság érdekében.

2. Bankkártyával történő fizetés: erre a Barion rendszerét használjuk, amihez nincs szükség egyéb regisztrációra, a bankkártya adatokat szükséges beírni, ami természetesen nem jut el hozzánk. (ez jelenleg nem működik még, elfogadtatás folyamatban)

3. Utánvét: Házhozszállítás esetében van lehetőség készpénzes helyszíni fizetésre, aminek a szállítási költségen felül extra 550 Ft-os díja van.

Fontos! A webáruházban történő vásárlás során a vásárló elektronikus számlát kap. Amennyiben szeretne papír alapú számlát is kapni, úgy azt külön emailben/telefonon előre jeleznie szükséges.

Szállítás módjai és költségek:

GLS Házhozszállítás

Választható fizetési módok: előre utalás vagy barion egyenleg.

A házhoz való szállítás, vagyis a Felhasználó megrendeléseinek kézbesítése a GLS futárszolgálata végzi. A szállítás ideje a feladástól számított 3-5 munkanap. A csomagok kézbesítése munkanapokon, 8-17 óra közötti időszakban történik. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, a szállítás címeként munkahelyi címet is megadhat a Felhasználó.

Az át nem vett csomagok visszaszállítási költsége (1490Ft) a megrendelőre terheljük. Újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének, illetve a vissza- és az ismételt kiszállítási díj előre történő átutalása esetén áll módunkban újból elindítani!

Kézbesítés ideje: 3-5 munkanap

Szállítási költség:

GLS házhozszállítás: 1490 Ft.

15.000 Ft felett ingyenes a házhozszállítás.

Hiba és korrekció a webáruházban

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Ügyfél ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és manuális visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és az elállási jogról szóló tájékoztatót elektronikus úton bocsájtjuk a Felhasználó rendelkezésére. A felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem fogadunk el!

Kedvezmények, kuponok, ajándékutalvány

A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, amelyekkel csökkenthető a vásárlás összege. A kuponok és az ajándékutalványok érvényesítéséhez beírja a Felhasználó a kupon kódját vásárláskor a Kosár oldalon a kupon mezőben, majd a „KUPON BEVÁLTÁSA” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon, ajándékutalvány értéke. A rendelés véglegesítését követően nincs mód a kedvezmény utólagos beszámítására. A kuponok, utalványok készpénzre nem válthatók, részteljesítés nem lehetséges, és a fel nem használt összeg elveszik.

Az adatok megadását követően Felhasználó a „megrendelem” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát. A „Megrendelem” gomb megnyomása fizetési kötelezettséggel jár!

Adatbeviteli hibák javítása:

A Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

A Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Üzemeltetőhöz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A webáruház kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

Folyamatosan tájékoztatja a webáruház a Felhasználót rendelés aktuális állapotáról, melyet Felhasználó a Fiókom menüpontban is nyomon követhet. Ehhez be kell jelentkezni az oldalra, majd a jobb felső sarokban található Fiókom gombra kattintva elérhető a korábbi megrendeléseim menüpontban található rendelések. A következő állapotokkal jelennek meg:

Automata megrendelés visszaigazolása:

A megrendelés leadása után webáruházunk kiküld egy automatikus e-mailt a rendelés rögzítéséről. Ezt követően 48 órán belül összekészíti Üzemeltető a csomagot, s egy újabb e-mailben visszaigazoljuk, illetve jelezzük további tennivalóit.

Visszaigazolva, átutalásra vár:

Előre utalásos fizetési módot választott a Felhasználó, így a webáruház kiküldi a banki adatokat, s vár az összeg beérkezésére. Erről az állapotról e-mailben értesíti a webáruház a Felhasználót.

Elküldve:

Az átutalás megérkezett, és a webáruház átadta a megrendelést a futárnak. E-mailben tájékoztatja a webáruház a Felhasználót a várható szállítás időpontjáról és az ajánlott levél ragszámáról.

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a Felhasználó felé azonnal e-mail értesítést küld a webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül a webáruház és a Felhasználó között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az illetékes munkatársunk felé.

A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Felhasználó e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben van lehetőség, az előtt, hogy értesítést küldenek a webáruház a teljesítés megkezdésének tényéről.

Ha bővebb információt szeretnél a szállításról, illetve érdekel, hogy milyen formában kapod meg a csomagod, tekintsd meg a Női Boldogság YouTube videóját.

Szállítás